Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności.
W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz dyrektywy 95/46/WE ("RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku. Szczegóły znajdują się tutaj.  
Zamknij

Stawiamy na JAKOŚĆ kształcenia… 

Strategicznym celem Wydziału jest wysoki poziom kształcenia zgodny z ogólno-akademickim profilem, dostosowany do potrzeb i oczekiwań rynku pracy. 

 

Cele operacyjne: 

  1. Utrzymanie ogólno-akademickiego charakteru kształcenia studentów w oparciu
    o współczesną, akademicką myśl naukową. 

Zadania: 

  • kształcenie na poziomie: inżynierskim, magisterskim, podyplomowym;
  • tworzenie nowych specjalności na realizowanym kierunku; 
  • indywidualizacja procesu kształcenia poprzez realizację modułów badawczo-dydaktycznych. 

 

  1. Dostosowanie oferty dydaktycznej i jakości kształcenia do potrzeb rynku pracy
    i gospodarki opartej na wiedzy. 

Zadania: 

  • rozpoznanie zapotrzebowania na kwalifikacje i umiejętności na rynku pracy; 
  • przygotowanie programów studiów i realizacja kształcenia uwzględniającego potrzeby gospodarki oraz życia publicznego zgodnie z wymogami Krajowych (Polskich) Ram Kwalifikacji; 
  • doskonalenie oferty edukacyjnej w języku obcym dla studentów, w tym dla studentów zagranicznych; 
  • uruchomianie nowych kierunków studiów podyplomowych;  
  • promocja praktycznej edukacji studentów; 
  • wprowadzenie systemu motywacyjnego związanego z jakością nauczania, w tym dla prowadzących zajęcia dydaktyczne w językach obcych; 
  • wprowadzenie wymogu w zakresie podnoszenia kompetencji dydaktycznych nauczycieli;
  • promowanie kształcenia interdyscyplinarnego na poziomie międzywydziałowym
    i międzyuczelnianym.  
  1. Kreowanie aktywnych i przedsiębiorczych postaw studentów. 

Zadania: 

  • wprowadzenie form edukacji rozwijających przedsiębiorczość i przygotowujących do pracy na własny rachunek (np. praktyki, wolontariat, staże); 
  • wprowadzenie nowych form kształcenia ustawicznego w kierunku podnoszenia kwalifikacji ogólnych i zawodowych w ciągu całego życia.

Wewnętrzny System Zapewnienia Jakości Kształcenia w UR realizowany jest w trybie ciągłym przez Zespół ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia, w składzie:

  1. dr hab. Maciej Wnuk, prof. UR – przewodniczący
  2. mgr Justyna Strzelczyk – sekretarz
  3. dr hab. Ewa Węgrzyn, prof. UR
  4. dr Małgorzata Kus-Liśkiewicz
  5. Gabriela Bielatowicz – studentka

Nad doskonaleniem programu kształcenia czuwa Rada Programowa, w składzie:

  1. prof. dr hab. Marek Koziorowski
  2. dr hab. Maciej Wnuk, prof. UR
  3. dr hab. Ewa Węgrzyn, prof. UR
  4. dr Katarzyna Kozioł
  5. dr Małgorzata Kus-Liśkiewicz
  6. Klaudia Marczyk – studentka
  7. Gabriela Bielatowicz – studentka

Nasi partnerzy

Tweety na temat @UR_Rzeszow